Wanneer u op zoek bent naar een schoonmaakbedrijf voor het schoonmaken van uw kantoorpand(en) bent u bij Libra Schoon aan het juiste adres. Wij zijn in te schakelen voor zowel regulier als periodiek schoonmaakwerk. Als bedrijf is het van belang dat uw pand op het gebied van hygiëne alle boxen afvinkt. Een schone werkomgeving is essentieel om de gezondheid van u en uw medewerkers te waarborgen. Libra Schoon is een ervaren schoonmaakbedrijf dat ervoor zorgt dat uw pand te allen tijde schoon en netjes is en aan alle eisen betreft hygiëne voldoet. Benieuwd naar onze diensten? Lees dan verder.
Periodieke schoonmaak van uw bedrijfspand(en) loont!
Sommige ruimtes of zaken hoeven niet dagelijks of wekelijks schoongemaakt te worden. Maandelijks, jaarlijks of zelfs eenmalig schoonmaken kan dan voldoende zijn. Voor een langere levensduur en het voorkomen van achterstallig onderhoud is dan wel een grondige reiniging vereist. Denk hierbij aan de volgende ruimtes:
- Bedrijfskantines en -keukens
- Schoolgebouwen
- Sportfaciliteiten
- Doucheruimtes
- Magazijnen
- Parkeergarages
- Showrooms
- Winkels
Wat is periodieke schoonmaak?
Een schone, opgeruimde omgeving oogt niet alleen fijn, maar is ook beter voor de gezondheid. En het verhoogt natuurlijk de uitstraling van uw bedrijfspand(en). Een schone, opgeruimde omgeving vereist regelmatig schoonmaken. We noemen dit in de schoonmaakbranche: periodieke schoonmaak. Wat verstaan we precies onder periodieke schoonmaakwerkzaamheden? Waarom is het zo belangrijk? En voor wie? Periodieke schoonmaak houdt in dat we schoonmaakwerkzaamheden op regelmatige basis herhalen. Periodieke schoonmaak is mogelijk voor allerlei vormen van schoonmaakwerk, voor elke branche en elk bedrijf.
Het belang van een periodieke schoonmaak
Er zijn verschillende redenen waarom periodieke schoonmaak erg belangrijk is. Allereerst gaat het om nuttig onderhoud: door schoonmaakwerkzaamheden regelmatig uit te voeren, blijven ruimtes goed onderhouden en makkelijker schoon. Daarnaast vergroot het ook de levensduur van een gebouw, een vloer of meubels. En uiteraard is het beste argument de hygiëne. Door periodieke schoonmaak krijgen vuil en bacteriën geen kans om zich te verspreiden. Tenslotte zorgt periodieke schoonmaak – wanneer u ervoor kiest om het uit te besteden – voor een stukje ontzorging.
Reguliere schoonmaak
Naast periodiek schoonmaakwerk kunt u ons inschakelen voor regulier schoonmaakwerk. Hier heeft u volledig de touwtjes in handen betreft hoe vaak wij langs komen. Dit kan wekelijks, maandelijks of zelfs jaarlijks zijn. Bij reguliere schoonmaakwerkzaamheden kunt u denken aan stoffen, moppen, stofzuigen en het poetsen van de inventaris. Hoe wij dit precies vormgeven hangt geheel af van uw wensen.
Schoonmaak & Milieu
Iedereen houdt van een schone leefomgeving. Helaas zijn veel schoonmaakmiddelen nog steeds belastend voor het milieu. Bij Libra vinden we het belangrijk dat een schone leefomgeving hand in hand gaat met een schonere planeet. En daarom werken wij met de producten van Klienr op onze vaste locaties. Klienr levert slimme schoonmaakmiddelen, die in productie, transport en gebruik minder belastend zijn voor het milieu.
Wilt u meer weten over dit product, neem dan een kijkje op onderstaande website: www.klienr.com
CleanJack Tijdregistratie
Libra Schoon maakt gebruik van het CleanJack tijdregistratiesysteem, een systeem dat speciaal voor bedrijven die werkzaam zijn in de schoonmaakbranche is ontwikkeld. Het systeem wordt dagelijks gebruikt door schoonmaakbedrijven in 8 landen en 4 continenten.
Via de CleanJack handterminal staat ons bedrijf altijd in verbinding met de medewerkers op iedere werklocatie. Elke medewerker beschikt over een zgn. handterminal. Zodra de medewerker op de werklocatie aankomt meldt hij zich aan door de handterminal tegen een sticker met RFID chip te houden. De starttijd wordt automatisch geregistreerd en medewerkers worden via de terminal over de werkzaamheden en aandachtspunten geïnformeerd.
Door een sticker met een RFID chip op de locatie te plakken, wordt het tijdstip waarop is schoongemaakt precies vastgelegd. Checkpoints kunnen overal worden ingezet, bijvoorbeeld bij contactpunten zoals liftknoppen, leuningen, deurkrukken en lichtschakelaars. Maar ook bijvoorbeeld bij hotelkamers, bungalowhuisjes, trappenhuizen, schoollokalen, bedrijfsverzamelgebouwen etc.
Digitaal logboek
Schoonmaak is mensenwerk. Als een klant een klacht meldt dan wordt deze geregistreerd in het digitale logboek in het online dashboard. Zo houdt het schoonmaakbedrijf precies bij wat er speelt bij welke klant. De aandachtspunten per locatie verschijnen automatisch in het display van de handterminal zodra een medewerker zich aanmeldt op de werklocatie.
Veiligheid
Bij in en uitchecken word er een melding verzonden, dit biedt een stukje veiligheid voor de medewerkers, mocht er iets zijn gebeurd, dat zien wij direct dat er niet op tijd is uitgecheckt, en kan er direct contact gezocht worden met de medewerker.
Kenmerken:
• Overal en altijd inzicht
• Nooit discussie over uren
• Betere loonkosten- beheersing
• Rapportages met 1 klik in Excel
• Snelle communicatie veiligheid
• Koppelen met ieder systeem
Contact
Wij zijn hét schoonmaakbedrijf voor zowel periodieke als reguliere schoonmaak. Als schoonmaakbedrijf met specialisatie in de schoonmaak van kantoren weet u zeker dat u bij ons aan het juiste adres bent. Vragen of wilt u een vrijblijvende offerte ontvangen? Neem dan contact op via 085-8087766 of via het contactformulier, wij staan u spoedig te woord.